Zuzanna Bujarkiewicz

Oferuję pomoc w zakresie: 
• diagnozy psychologicznej, 
• konsultacji psychologicznych, 
• konsultacji wychowawczych, 
• wsparcia w trudnościach wychowawczych, 
• konsultacji rozwoju dziecka, 
• terapii psychologicznej dzieci (od 7. roku życia), młodzieży i dorosłych, 
• interwencji kryzysowej, 
• psychoedukacji.

Regularnie podnoszę swoje kwalifikacje zawodowe, uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach. Dodatkowo swoją pracę systematycznie poddaję superwizji, aby zapewnić jak najwyższą jakość świadczonych usług i skuteczność podejmowanych interwencji terapeutycznych.

 

Pracuję z dziećmi od 7 roku życia, młodzieżą i dorosłymi.

Jestem dyplomowanym psychologiem dziecięcym. Ukończyłam studia psychologiczne na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Następnie kontynuowałam kształcenie w Studium Psychoterapii Dzieci i Młodzieży w Instytucie Edukacji i Terapii w Poznaniu, co pozwoliło mi poszerzyć umiejętności w zakresie pracy terapeutycznej z młodymi pacjentami.

Przez długi czas zdobywałam doświadczenie zawodowe w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. L. Rydygiera w Toruniu, pracując na Oddziale Klinicznym Psychiatrii Młodzieży. Moje działania obejmowały pracę terapeutyczną z dziećmi od 7. roku życia oraz młodzieżą zmagającymi się z zaburzeniami lękowymi, depresją, trudnościami adaptacyjnymi oraz innymi zaburzeniami emocjonalnymi i psychicznymi. Specjalizuję się w diagnozie oraz terapii młodzieży z zaburzeniami emocjonalnymi, wspierając ich rozwój emocjonalny i społeczny, a także pomagając w radzeniu sobie z wyzwaniami okresu dojrzewania.

Pracuję również z osobami dorosłymi, które zmagają się z różnorodnymi trudnościami emocjonalnymi, takimi jak zaburzenia lękowe, depresja, zaburzenia osobowości czy kryzysy życiowe. W pracy z dorosłymi skupiam się na wsparciu w zakresie regulacji emocji, radzenia sobie z trudnościami interpersonalnymi oraz prowadzeniu interwencji kryzysowej. Pomagam w przezwyciężaniu trudnych sytuacji życiowych i oferuję wsparcie w odnajdywaniu równowagi emocjonalnej.

W swojej pracy terapeutycznej kluczową wartość stanowi dla mnie budowanie relacji opartej na zaufaniu, autentyczności i empatii.

Staram się tworzyć przestrzeń, w której dziecko, nastolatek lub osoba dorosła czuje się bezpiecznie i akceptowana, co sprzyja procesowi terapeutycznemu.